luni, 25 iulie 2011

Locuri pe care le-am vizitat in vacanta

Buna, azi va voi povesti despre  locurile vizitate de mine in vacanta. Sa incepem cu inceputul. Am mers la Marea Neagra la statiunea Mangalia unde am stat 5 zile la o vila superba . La mare a fost superb, apa era destul de calda si am prins vreme foarte buna incat am putut sa ma bronzez destul de tare . Cand am venit acasa am trecut pe Transfagarasan si am mai vizitat Barajul Vidraru si Balea Lac. La Balea Lac , spre uimirea mea , am intalnit zapada. Da, era atat de frig incat zapada a rezistat. Era 17 iulie. Ne-am oprit si am facut cateva poze superbe , si am cumparat cateva suveniruri de la tarabele de pe marginea drumului. Asa cum v-am obisnuit deja am sa pun cateva poze care au fost mai reusite. P.s- Va rog sa nu fiti rautaciosi avand in vedere ca eu am doar 12 ani .
Peisaj de Windows

       
Balea Lac
Vapor
Plaja Mangalia

Era Balea Cascada , dar nu cred ca se vede


Un brat al Dunarii

O Moschee
Barajul Vidraru ( apa din spatele lui)

Transfagarasanul

Balea lac ( Uite zapada ...)

O cascada 

Cheile Turzii

4 comentarii:

  1. SUperb ! Felicitarii`!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acu` am dat si eu de blogul asta . Felicitari ` ! ai un blog foarte frumos . Daca ai mai pune ceva postari . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pustoaico. Succes in creatiile viitoare

    RăspundețiȘtergere